Bir Sigara Yakardım

Düşünmeye en müsait saatler şimdi. Ev halkı geriye çekilmiş uyuyor. Bir ben farkındayım yaklaşan gecenin. Henüz gelmemişse şayet. Kar yağıyor dışarda sabahtan beri. Beni hiç etkileyememiştir o beyaz soğuk, kime yağıyor acaba? Romantikmiş aslında yanılmıyorsam. Fikrimce kaygan yerlerde ayakta durabilme çabasından başka birşey değil. Neyse ki, o da tutunamadı zaten bir türlü buraya. Yere düştüğü an eriyor. 
Tıpkı düşler gibi. Erisinler. Düşler. Anlamı rüyaymış da, biz hayal diye kullanıyoruz daha çok. Neyimiz doğru ki zaten, sözlerimiz olsun. Sözler demişken, onlara da lanet olsun. Kullanması kolay ya, herkes laf cambazı. Uygulama: Yok. Rüya, hayal, her neyse, ikisi de boktan. Rüyalar, uzakta olana, hayallerse yanlış değerlere yönlendiriyor bizi. Uzakta olan görülmeye değer olsaydı, burada olmaz mıydı? Ya o da aynı şeyi düşünüyorsa? O halde gitmek mi gerek, beklemek mi? Sigara içen biri olsam, yakardım herhalde şimdi birtane... Ve hayaller. Hep gelecekle ilgili, hep mutluluk resimleri. Bir düşünelim, bizi bu güne kadar en mutlu edenleri: Kaç tanesi gerçek olmuş hayal, kaç tanesi hiç beklenmediği anda hoş geldi? 
Ben bir insana hayallerimde yer verdim, sonunda da el ele verdim. Ve hayatımın en büyük vurgununu yedim. Yani şimdilik. Bense ona, hiç beklemediği anda gittim. İyi mi ettim, kötü mü, şimdi bilemedim. Bazı şeyler öğrendim, ve kazandım tabi böylece. Ama onlarï bilmeden de yaşanmaz mıydı? Ne bileyim.



24.11.2015
21:59







Yorumlar

  1. Cok güzel yazdin. Agzina ve ellerine saglik. Ich denke du sprichst vielen aus der Seele.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, yazdıklarımda kendini bulabilen varsa ne mutlu

      Sil

Yorum Gönder