2015 Out 2016 In




2015 giyindi ayakkabılarını, çıktı kapımdan. Bana gelirken getirdiği boku paspasıma silmekte. 2016 apartmanın zilini çaldı çalacak.

Yeni yıl için dualar, dilekler ve kendinden emin sözler uçuşuyor yine göklerde, daha havai fişek ne gerek? 

Benim öyle pek bir beklentim yok yeni yıldan, öncekini aratmayacağı kesin. Henüz yarılamadığımı umduğum - bakın nasıl da yaşama isteğim var ısrarla - ömrümün, 21. yılı, en çok ağladığım, hayatımın bugüne kadar ve fikrimce geri kalanının da en büyük yanılgısına uyandığım, en çöküşlü yıl oldu. Öncesindeki yükseliş de o biçim olunca tabi... 
Ve en önemlisi, hayatımda ilk kez bir insandan, semtinin yakınlarından geçtikçe baştan aşağı bütün kaslarımı sıkacak kadar nefret ettim. Elbet çok oldu hoşlanmadığım insan, ama hepsiyle geçinmeyi bildim. Bu başka bir şey, nefret bambaşka. Erken yaşta bunu da tatmış olmak, gözlerimi açtı. Şu anki düşüncem bu yönde en azından. Bakalım seneler ne getirecek. 
Son üç aydır kalbimin durduk yere kafasına estiği zaman neden hızlanarak attığını, beni gecenin ortasında terli terli uyandırıp gözümün önünü neden kararttığını da soracağım doktoruma. Önceden olsa, gidebildiğim kadar giderdim, doktora uğramadan. Ama artık başka. Ben o eski ben değilim. Bundan sonra ben de kendime düşkünüm. Benim daha gidilecek yerlerim var.*

Gönül isterdi, yenisini kullanmadan, eskisine çeki düzen vereyim, hatırası güzel olsun. Fakat çok hasar gördü, sarsıldı. Paramparça oldu. Eğer varsa, hor kullanılmamış, güzel günlere şahit olmuş bir 2015 s elden çıkarmak isteyen, talibim. Hatırası güzel olsun... Bayandan ikinci el tercihimdir. 

Bu durumda, 2016 beni almasa bile olur, dolanırım burada da musmutlu. Çok beklentim yok işte benim, ama o az beklenti bile çok görülüyor insana, dünyasını verip doyuramadığı tarafından. 

Bakılmasın böyle yazdığıma, 10'dan geriye sayıldığında, halay ortamında olacağım. Bir de görünce iki dublenin dibini, gel keyfim gel. 

Biraz daha olumlu yada en azından başka konularda yazılar paylaşmaya gayret edeceğim burada, ne kendimi ne de beni okumaya zaman bulanların içini sürekli sıkmak istemem. Olumluluklarla da buluşmak üzere.

Herkesin yeni yılı gönlünce olsun diyeceğim, fakat çok tehlikeli. İnsanların gönlünde neler yatıyor neler.

Herkes hakettiğini bulsun diyeceğim, beddua olur içinde. Hangimiz sadece iyilik yapıyoruz ki, yalnızca iyiyi hakedelim? 

2016, vatana millete hayırlı olsun, bu yeryüzünde yaşanan en insancıl, en barışcıl yıl olsun, analar ağlamasın, evlatlar kanamasın, kadına kalkan eller kırılsın, iyi olan kazansın, ev almayan kalmasın, vur patlasın çal oynasın


... diyeceğim, güleceksiniz.



NOT: Bu mesaj, IPhone 5s ile hazırlanmıştır. Yakında 7 çıkıyor oğlum...


2015 senemi temsilen












Yorumlar

  1. İnsan dünyayı daha da katlanılmaz kılmasın, vicdanıyla yaşasın ve hareket etsin herkes, hayvanlar zulüm görmesin, bebekler çocuklar leş savaşlarda kavgalarda öldürülmesin, huzur olsun, iyilik olsun... Keşke olsun yani, keşke olsun. İyi seneler. Kendinize daha iyi bakma hususundaki kararınızı da gönülden destekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz ve desteğiniz için teşekkürler

      Sil
  2. "Herkesin yeni yılı gönlünce olsun diyeceğim, fakat çok tehlikeli. İnsanların gönlünde neler yatıyor neler."

    Aynı fikirdeyim. Dua ederken bile ona göre dua etmek gibi garip bir tavır oluştu bende - belki de normaldir böyle bir piyasada. Allaam iyi insanların iyi dilekleri çerçevesinde şekillendirsen ortamı. Kötülerin kötü dileklerini kaale almasan, şunları tepemize çıkarmasan vs. = )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayet akli basinda bi dua bicimi diye düsünüyorum, bunlarin "garip" karsilanmayip standart statüsüne geldigi günler görmek dilegiyle =)

      Sil
  3. 2016 ya hoşgeldin bu yıl güzel olur inşallah

    YanıtlaSil

Yorum Gönder