Belki De Memlekete Gitmek Lazım

Yorumlar

  1. umutları ve mutluluklarıyla 2016 beyaz pamuklar olup yağsın üzerinize :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok hos olur cok da güzel iyi olur taam mi :)) Tesekkür eder, ayni dilekleri size geri ceviririm.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Beklediğin kar için memlekete gidebilirsin ;) eminim buraya da yapacak biraz sabır. Kızları, erkekleri beklemeye gerek yok ki gelecekleri zaman zaten görürsünüz belki dengim gelmezler hayati oldugu gibi yasamak kabullenmek gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katiliyorum, ve kabullenmekten öte mizah yoluyla tiye almak, cünkü yasanan her seyden bir sekilde bir komiklik cikabiliyor. Böyle bir "felsefe"ye kapildim gidiyorum, yakinda böyle bir yazim olabilir :)

      Sil
  3. Çok güzel yazmışsın. Kar sevmem; ama bu cümleleri sevdim :) Yeni yılın kutlu olsun. Ailenle, sevdiklerinle birlikte çok güzel bir 2016 geçirirsin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, senin beğenmen özellikle mutlu eder beni. Kar bende hiç sevmedim, ama insanların arka planda tuttuklarına yakınlık hissettiğim bir dönemdeyim, güneş yerine yağmura, aydınlık gündüz yerine karanlık geceler gibi gibi

      Sil

Yorum Gönder