Ben saraylara layığım! - İtici Parodi


Tamamım ben

ve sen

orada dersen

"değilsin"

derim ki "sersem,

şimdi koltuğumdan

bir seslensem

şaşıran heyecandan

üç çocuk mu dersin,

yada avrat

beğenilen ana-babamdan

emrimde son sürat

koşarlar odalarından.

Etimi tabağımdan

düşürmezler korkularından,

biliyorlar saygıdan

kusur eden olursa

getiririm burnundan.

Bunu borçlular bana

çünkü ben başlarından

çatı ve boğazlarından

lokma eksiltmedim asla.

Akşam olunca,

elimde kumandam

ana haberi izleyince

çoluk çocuk anlamam,

tahammülüm yok gürültüye.

Çıkamazlar odalarından.

Tartışmak da nedir?

Gündem benim yorumlarımdan

takip edilir.

Benim fikir ve duruşumdan

öte kanun tanımam,

evimde barındırmam.

Karınları tok tutan,

yollara ışık saçan,

seçilmiş olandır

yüce olanlardan.

Aksini düşünen

geçmesin sokağımdan.

Hesap sormak ve ödetmekle


yetkiliyim ben."













Yorumlar