Deniz Diyorum, Eşsiz Güzel

Yorumlar

  1. Çok güzel. Deniz bir gün kumları aşsa? Durdum bi düşündüm bunu. Ürperdim. Hepimiz denizi bu haliyle seviyoruz, kumun gerisindeyken :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyada en sevilesi şeyler yıkım gücü en büyük olanlar sanırsam:) kimine severek veriliyor, kiminde zaten var.

      Sil
  2. Çok güzel bir şiir olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Hiç birimizi bırakmaz bence.Tüm umutlarımızı da alır içine.Onda ve doğanın her oluşumunda kim bilir ne sırlar var.Yerin altı,hiç reddediyormu misafirlerini?.Hortum, içine almazmı geçtiği yerdeki herşeyi,sonra savurup atar bilinmedik yerlere.Deprem ayırmaz seçmezmiş gibi görünse de almaz mı vakti gelen bir sürü canı?Güzel bir yazıydı.Kutlarım Tayfun.İade-i ziyarete gelmek istedim.Şimdi kaçıyorum.Paylaşımlarda görüşmek dileğiyle.Sevgiler.Ece ablan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Ece abla, seni burada görmek ayrıca güzel.

      Sil
  4. Merhabalar.
    Mukaddes kitabımız Kur'an'ı Kerim'e göre, Nuh tufanında deniz kumları aşmıştı. Aslında arada sırada bir zamanı gelince deniz kumları aşsa iyi olur diyorum, temizlik için.
    Dizeleriniz çok güzeldi. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  5. Denizin böyle bir temizliğe ihtiyaç duymayacağı bir dünya dileğiyle diyeyim ozaman ben de. Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  6. Şahane bir şiir, kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder