"Sayın Bayan - Sözünde Durdun Mu?"


Öyle kıçından hikayeler uydurabilen birisi değilim, bir Harry Potter yazamam mesela asla, ama kendi yaşadığım Hogwarts'ı en iyi ben dökerim kağıda. Üst üste yazılar yazdığımda, "Ya acaba yazmak için zorluyor muyum, yoksa gerçekten hissediyor muyum?" şeklinde sorguluyorum yaptığımı. Şu sıralar çok verimli değilim, neyse ki paylaşılmayı bekleyen, birikmiş yazılarım duruyor kenarda. 

Bilinç altımın bana mesajı, desteği kabul ediyorum bu durumu. "Kalk kız, soğan hazırla" diye algılıyorum. Ders çalış, iki insan içine karış, yazman için insan görmen gerek. Neden önceki kadar sık sık yazamıyorsun sanıyorsun? Kendine verdiğin sözü gerçekleştiriyorsun. Yaza yaza bitirmeye yaklaştın işte, az kaldı az. Git aşık ol oğlum, en iyi yaptığın şey... 

Orda bir dur işte kardeşim, canım bilinç altım. İnsan içine karış? Eyvallah. Aşık ol? Muhakkak. Ama beklenmedik anda, "Bu ne beeeh!" diye iç sesimi dışa vuracak şekilde. Bilmiyor musun benim tarzımı sanki? Her gördüğümde "Oouuhh" dedirtecek ki, ilgi besleyebileyim ve bir şekilde, profesyonelce olmasa da, adım atmayı düşüneyim. İnsan içine de çıkarız, ayıp ettin, geçen gün çıkmadık mı sanki daha? Hatırlamasaydım iyiydi bak, insan hiç garson kızın apaçık ilgisini karşılıksız bırakmış olmaktan dolayı vicdan azabı duyar, onu rahatlatmak için de hayvan gibi bahşiş bırakır mı? Çok paramız varmış gibi öğrenci başımıza. 

+ İyi akşamlar, belki bir daha görüşürüz?

~ Görüşürüz tabii.

Hadi lan ordan, on senede bir gittiğin yer.

Ne mutlu ki fazla alıcımız yok, reddetmek ne boktan bir şey be arkadaş. Sevilip de sevemeyenlere selam olsun. Sizi de anlamak gerekiyormuş.

"Oouuhh" olmuyorsa demek ki...

30.01.2015
12:41





Bu paylaşımımdan sonra artık uzun süredir saldığım derslerimin başına oturuyorum, ve ilk sınavıma kadar paylaşım yapmamayı düşünüyorum.  Kendime ceza :) Iyi okumalar...





Bana ettiğin büyük sözler
bir bir ezberimdeler.
"Seni seviyorum" mesela,
"Sensiz olamam" ya da.
"Ben seni adam olduğun için sevdim",
işte bu çok fena.
Korunma kalkanlarını tamamen indirtir adama,
savunmasız yapar sevdiği karşısında.
Bir de, "Öyle bir zamanda girdin ki hayatıma,
iyi ki varsın." Tabii, mutlaka.

Bana teselli olmasa da, 
girmedim ben asla
kaldıramayacağım sorumluluklar altına.
Sensiz olamamak saçma gelirdi bana,
sensizliğin korkusundan bahsettim bak ama.
Sen bunu eziklik sandın aklınca.
Oysa önemli olan aşkta,
ölmek değil ayrılıkta.
İstememek, ayrı yaşamayı aynı dünyada.
"Seviyorum" dedim ve durdum arkasında,
hep hazır oldum fedakarlığa.
Bir şeyden vazgeçmek senin uğruna
sebep olmadı hiç pişmanlığa.
Benim tek vicdan azabım,
tutmama izin vermediğin sözlerim,
çekip giderek uzağıma.

"Ben anladım ki, yanımda sen varken
nerede olduğum önemli değil" dedin.
Benim olmadığım her yer mübahmış meğer,
o zaman sezemedim.

"Güldüğün zaman, en çok
gözlerinin gülmesi çok güzel" dedin.
Sonra aynı gözleri
ağlatmayı seçtin.

"Adam" dedin,
başka adamların
olmayı göze alarak
terkettin.

...Oysa bilirdin aslında, bilmen gerekirdi ya da:
En çok ağızdan çıkana önem veririm. (Verirdim.)
Mesela, bir "Seni seviyorum" derim,
sana rağmen yine severim. 
Yapmadım mı bunu?

Anladım ki, aşkta büyük konuşan,
karşı tarafın büyük oynamasını bekler.
Sömürebilmek için.
Ama kendisi küçük oynar.
Mutlak galibiyet için. 

09.11.2015


"Dokunmayın başlasınlar 

Bir yere varmasınlar 

Gün gelir anlasınlar 

Olmaz olmaz 
Böyle yanlış olmaz 

Kim gider ortasından 
Bakmasın arkasından 
Sonradan uslanırsan 

Olmaz olmaz 
Böyle yanlış olmaz 

Sayın bayan 
Bir sorum var 
Sözünde durdun mu hiç 
Sen sözünde durdun mu"

Yorumlar

  1. Merhabalar.
    Ahde vefa göstermek bir erdemliktir. İstikbalini kaybetmenin pahasına bile olsa, ahde vefa edeceksin. Sözünde duracaksın. Biz öğrenci iken ders kitaplarımızın arasında sadece "Tommiks-Teksas" gibi Amerikan çizgi romanları vardı. Ama şimdi, öğrencileri derslerinden alıkoyacak o kadar çok değişik teknoloji var ki, saymakla bitiremeyiz. Sizin işiniz zor. Allah yardımcınız olsun. Zihniniz ve bahtınız açık olsun. Derslerinizde başarılar dilerim. Elinizden geldiği kadar, internetten uzak durun. En çok derslerinizle vakit geçirin.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdığınız her yoruma gösterdiğiniz özen için teşekkür ederim öncelikle.
      Ama sanırım bir yanlış anlaşılma söz konusu. Devir malesef anlattığınız gibi, size katılıyorum. Ama benim derslerimden geri kalmamın sebebi internet ya da benzeri değil, kötü bir dönemden geçtim, kendimle yüzleştiğim, içime kapandığım, kaleme sarıldığım bir dönem. Dersle meşgul olacak motivasyonu bulmakta zorluk çektim, ama şimdi hayatımdaki önem sıralamamı oturtmaya yaklaştığımı düşünüyorum.

      Sil

Yorum Gönder