1 Don 2 Çorap - Çamaşırların Dili Olsa



Evde tek başıma olduğum zaman çamaşır asmak hoşuma gidiyor. Koşuyor ya da depar atıyor demiyorum bak, sonuçta çok eğlenceli bir şey değil, ama mutlaka yapılması gerekiyor işte. Ve yapılacaksa, evde yalnız olduğum bir zamana denk gelmesi güzel oluyor. Müziği açıyor, bir don iki çorap ritiminde asıp oynuyorum. Yani, don, çorap, çorap, çiftetelli. Şarkı ne olursa olsun. Don, çorap, çorap. On dakikalık iş oldu mu bana yirmi beş. 
Düne kadar dans kariyerim bu şekildeydi işte. Mezuniyetimde bi omuzumu oynatmıştım biraz, iki de kıvırır gibi yapmıştım, o zamanlar kurban olduğumun gönlü olsun diye, ama onu saymıyorum oynamaktan. Fakat o çamaşırların dili olsa, rezil rüsva ederdi beni ona buna. Yav ben rock seviyorum, biraz kafa, biraz ayak, yeter bana, daha fazlası ben değilim. Oynayana saygım tavana kadar, ama benim olayım değil, kabullen bunu dünya. 
Tabi biz türklerin nikah-düğün salonlarına davetiye almıyor dünya. Dünya devre dışı. Yer çekimi bile yok sayılır bir yirmi beş seneye kadar. 
Söz konusu kuzenden öte kardeş gibi büyütüldüğümüz halaoğlunun nikahı olunca, kendi abimi ve müstakbel damadın abisini "Hadi, hadi" diye bizzat ben gaza getirdim, hem de gram içki olmadan. İnsanlar çiftetelli oynarken, ben kaç telli oynadım bilmiyorum gerçekten. Ama yaptım, o anları kayıt altına alan bin küsür cep telefonu şahit. Sevdiğim bir insan için yaptım çünkü. Yapmasam olmazdı. Yaptım, ve de eğlendim. Görüntüleri izlerken hem kızarıp hem kendimle dalga geçmek de ayrı bir eğlence olacak. Halay ya, halay. Halaya bile katıldım ben. Ben ya ben. Senin için çok normal ve basit olabilir. Ama ben ya. Abimin can çekiştiğimi görüp "Üç ileri, üç geri" demesinden sonra kendime "Ah kolaymış lan" deyip yine becerememem ayrı bir komedi oldu. Kendime çoraplı donlu olarak tercüme etmeye çalışırken, birden hızlandı millet. O kadar da uzun boylu değildi, benim atacağım yanlış bir adımla okadar insanın hayatı tehlikeye girebilirdi ki. Öyle bir faciyaya sebep olmamak adına topukladım oradan. Artık düğüne kadar Youtube'tan bakar bakar öğrenirim sanırım. 

Dans edeni severim, etmeyi sevmem. Ama kişiye özel işte bende bir çok durum. Ve bu böyle kalacak. Uğruna kendimden taviz verdiğim herkes bir ibnelik yapacak değil ya. 

14.02.2016
15:25



Yorumlar

  1. Ben müziksiz hiçbir iş yapamayanlardanım :) ama kimse izlemeyecek tabi beni :D

    YanıtlaSil
  2. Rock'çıyım falan diye kasma, iki Roman havası patlat. Eski metalci, yeninin bluescusu olarak fena kolbastı oynarım mesela :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O rock'ciyim olayi, oynamama sahit olmus, dalga gecebilecek durumda olanlara karsi bahanem daha cok, yoksa arsivimiz "Benden bu ömrümü calani getir"den "Let the bodies hit the floor"a kadar yani:D

      Sil
  3. Çamaşır asarken de çiftetelli de iyi gider aslı da. Hatta roman havası daha iyi. Bir kere çırp bir kere as ohh yandan falan...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündelik olaylari renklendirmek icin güzel bir yöntem:)

      Sil

Yorum Gönder