Hafta Sonu Hatırası


+Tayfun! Aha orda bak geliyorlar, tüfekle vur! -Ya evet yanlışın büyüğü onda da, benim de çok hatam oldu. -Yok be silah sıkıcı, tuğlayla vurucam kafalarına. +10 kişiler ama. -Azaltırız be oğlum, ne var. -Geçti ya ama, ilk zamanlar çok acıdı canım da, öyle işte, yapacak bir şey yok. -9...8...7...6...5...4...3...2...1... Tuğlam kayboldu la, o zaman yumruk!...0... -Bir güven sorunum mevcut tabi, birdaha o derece bağlanabilir miyim bilmiyorum. +Ahahaha bu oyunu böyle oynayanı da ilk defa görüyorum. Ne zamandır böyle gülmemiştim be. -Bundan sonra böyle. İstendiği gibi değil, bildiğim gibi oynayacağım oyunları. 

Bir hafta sonu. Cuma, cumartesi, pazar. Pazartesinin de yarısı. Yirmi bir senedir ilk defa, bir gecede bol bol değil de, 3 gece ardarda azar azar içtim. Muhabbet, makara, oyun, fırında/tavada ısıtmalık hazır yemekler, çoğu zaman dört duvar arasında, azıcık da ders, spor ve yürüyüş. İki erkek bir araya geldiğinde neler oluyorsa onlardan işte. Daha önce hiç böylesine hiçbir şey yapmıyorken, bu kadar çok şey yaptım mı, bilmiyorum. Hiç tanıdık yüz olmayan şehirlere gitmek ne güzel. Sandviç siparişi verdiğimiz kız bana sinir olmuş, bana ne. Nasılsa son görüşüm. Sandviçimi yedim ya, ben ona bakarım. Gözümün önünde hazırladı bir de, o yönden de kafa rahat. 

Bir hafta sonu gerek bazen insana yalnızca. Üç gün, üç gece. Tam tamına bir arkadaş. İki dilim de ekmek. Ve bir tuğla. Sonra diyorsun ki, ne güldüm be. 

Ve biz, sandviççi, gereksiz Michael Jackson vari bembeyaz makyajlı kız, bence sen ve ben de gülebiliriz. Yeter ki ekmeğime peynir koyma, boh da çıkabilir, güvenmiyorum da. 


17:27
22.02.2016












Yorumlar

  1. Kızı neden sinir ettiğini de yaz, geçme oraları :)) Ne güzel olmuş öyle kafa dağıtman, keyiflenmen. Çok sevindim inan ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kisacasi iki gün üstüste ekmege koydugu peyniri (dokunuyor ne yapayim:)) indirtmem ve önce kararsiz olup sonra da saniyelik fikir degistirmemiz üzerine surat asti bize. Tamam kararsizlik kötü de, sen niye trip atiyosun tanimadigin insana degil mi:P Kisacasi dedim ama bütün olay buydu yani

      Sil

Yorum Gönder