"Rüyanda Görsen İnanma"

Kabusları severim, korku filmlerinden korkmamaya başladığım günden beri. Bedava sinema gibi geliyor bana, senaryolar da fena değil hani. Sonrasında uyanır, her ayrıntıyı hatırlamaya çalışır ve sırıtırım yatağımda. Benim başrol oynadığım tek yerdir. Yanlış anlaşılmasın, yanrolü daha çok seviyorum, ama işte kimin yanı, orası da önemliymiş, bana bunu öğrettiğin için sağol bu arada. 
Sağ olmak zorunda hissetme ama şimdi sen kendini, keyfine bak. Kafana göre. Benimki de laf ya, şartlar ne olursa olsun her durumdan, her yerden, her insandan maksimum yararı çıkarman için benim tavsiyeme ihtiyacın varmış gibi. Bunu yapamadığın an, şartları değiştirisin zaten. Bir gün gözyaşı akıtırsın, iki gün üç gün dört gün. Ağlayan hep haklıdır ya. Sonra hop, bambaşka biri olarak çıkarsın bir anda. Bir filmde başrole layik olmak bunu gerektirir, her türlü rolü oynayabilmek gerekir. Helal olsun sana be. Kim tutar seni. 
Bak, hala en sevdiğin sözleri kullanıyorum senin için, okumasan da: Sen, kendin, senin için, sana, başrol, kafana göre. 
Enerjisi ulaşıyor mu sana? Öyleyse bir işaret yolla, denemek istediğim bazı kelimeler var daha. 

Sana ayrılan sürenin sonunu şu noktayla işaretliyorum. Deja Vu. 

Sevgili okurlarım, evet siz ikiniz. Çok tuhaf değil mi? Bir daha görürüm heyecanıyla tekrar uyumaya çalışırken daha dün, bugün tekrar görmemek için yataktan fırlamak? İşte tek korktuğum senaryo bu şu saatten sonra. Rüyamda Duman'ın konserine gittim (malum tarihi de yaklaşıyor). Benim için en mutlu anlardan biri. Oturdum yerime, ve hemen arkamda... Olmaması gereken biri işte. O grubu benimle konserlerine gide gide seven biri. Gelseler de gitse"K" diyen biri. Hayatı kendinden ibaret olan biri, bir o cümle içinde kendimi dahil hissettiren biri. 


Not: Duman konserinde oturma yeri mi olurmuş? Burdan anla ki o rüyada hayır yok. 


04.03.2016
09:52







"arkadaş sen bu değilsin 
görünüş sadece giysin 
arkadaş niye gücendin 
alıştım karıştım ben sana 
rüyanda görsen inanma 

arkadaş sen bu değildin 
bilinen sadece ismin 
arkadaş niye değiştin 
alıştım karıştım ben sana 
rüyanda görsen inanma 

arkadaş sen bu değilsin 
yaşıyan sadece fikrin 
arkadaş niye gücendin 
alıştım karıştım ben sana 
rüyanda görsen inanma 

sana boynumuzu eğeriz sanma 
hakkımızı gelir alırız zorla nakarat
saklayacak yüzün yok yok 
rüyanda görsen inanma"

Yorumlar

  1. Kabuslardan bazen iyi hikayrler cimbizlarsin benden söylemesi. Unutmayip not alinca kullandigim cok olmustur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli rüyalarını anlatan insanları hep kıskanmışımdır, benim sabah uyanıp gece ne gördüğümü hatırladığım böyle ayda yılda bir malesef. Ama elimden geldiğince değerlendirmeye çalışırım hatırladıklarımı

      Sil

Yorum Gönder