Kahpe Kelimeler



Durmadılar dilimde, hem de hiçbiri
karşımdan her zaman işittiğim gibi.
Kullanamadım ki içimden geldiğince
ben onlar gibi şu kahpe kelimeleri.

Kırgınlığıma tercüman bulamadım 
yıllar geçti, ve ben hep çabaladım
kaçını eskilttim, hiç sayamadım
gün gelip sözden vazgeçince
çıktım gecelere sırtımı dayadım.

Durmadılar dilimde, hem de hiçbiri
karşımdan her zaman işittiğim gibi.
Dil her cümleye sevgi diye girse de
aceleye getirttiler noktaların her birini.

Her duyduğuma sahip çıkardım
saniyesinde aklıma kazırdım
sözleri öksüz kaldığında hatırlatırdım
ve bunu yapmam gerektiğinde
hep aldandığımı anlamalıydım.

Durmadılar dilimde, hem de hiçbiri
karşımdan her zaman işittiğim gibi.
Dilediklerim gerçek olmasa bile
alet etmedim buna hiç harfleri.



"Kelimeler Albayım... Bazı anlamlara gelmiyor."

Yorumlar

  1. Aaa nerelerdeydin yahu 😊. Güzel yazmissin bu kadar ara verme artik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim Derya abla. Yaz tatili, kafa dinleme falan derken bilgisayara dokunmaz oldum bir süre, ama artik buralardayim sanirim. :D

      Sil

Yorum Gönder