Kör Adam ve Ben

Geçen gün bir kelimeyle özetlemeyi başaramadığım bir olay yaşadım. Aklıma ilk olarak 'komik' geliyor, hemen ardından 'garip' ve benzerleri. Sanırım bu gibi durumları yaşadıkça 'Tayfun Mode ON' diyerek paylaşacağım artık kısa şekilde. Böylece hem daha sık içerik paylaşabilirim, hem de ne kadar dağınık, şaşkın ve dalgın bir kişiliğe sahip olduğumu anlatarak kendimi daha yakından tanıtmış olurum diye düşünüyorum. 

Olay şu: Dışarda bazı işlerimi hallettikten sonra eve döndüm, apartmana girdim. Kulağımda son ses bir Metallica şarkısı, müziğe eşlik eden adımlar atıyor ve ellerimle havada bateri çalıyordum. Taa ki bizim kata ayak basana kadar. Son basamağı aştığım an komşumun hemen solumda belirdiğini farkettim ve olduğum yerde kalakaldım bir-iki saniye. "Ulan, fena rezil oldun!" dedim kendi kendime. Ama rezil olma duygusu fazla sürmedi çünkü hemen ardından adamın kör olduğunu hatırladım. O an tebessüm ettim, bi "oh" çektim içimden. Rezillik bir durum falan yoktu ortada. Cebimden anahtarımı çıkarıp evin kapısını açarken kötü bir his çöktü üzerime. Dedim ki kendime "Oğlum, az önce adamın kör olmasına mı sevindin sen?!" Rezillik, sevinç ve vicdanı birkaç saniye içinde arka arkaya hissettim, bütün gün bunu düşünüp durdum. Hatta günlerce düşünmüş olacağım ki, şimdi burada yazmaya karar verdim. 

Ne zaman yakınlarda kimse yokken ayağım takılsa ya da bir yere çarpsam, saniyelik rezil olma korkusu yerini o anı paylaşıp gülebileceğim kimsenin olmamasından dolayı yaşadığım burukluğa bırakır. Bu olaydan sonra da şunu düşünüyorum: Keşke beni görebilmiş olsaydı da apartmanda her karşılaştığımızda hatırlayıp gülsek. 

İşte olay anı...

Yorumlar

  1. güzel yazı evet :) blogunda izleyici gadgetı var mı yaa, üye olmak isteyenler olursaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Paylaşımların sağında var takipçi gadgeti, kontrol de ettim şimdi 😄

    YanıtlaSil
  3. hımmm tamam sabah gözükmüyordu yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Evet, izleyici gadgeti var. :)
    Ben de beklerim sayfama! :)

    YanıtlaSil
  5. Deep sayesinde sizi de tanımış olduk :)Selam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstüne bir de memnun olabilirsek ne mutlu 😊

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Bu takipçi artışı da neyin nesi diyordum ben de tam, yorumu gördüm :D Çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  7. Blogunuzu Deep Tone'dan duygum, öğrendim geldim izlemeye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşunuza giden şeyler bulmuşsunuzdur umarım :)

      Sil
  8. Kötü olmuş ya. Bazen ben de trafikte birine bağırır, çağırırım sonra da pişman olurum. Keşke hiç kalp kırmadan, kimseyi üzmeden yaşayabilsek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama o zaman da affetmek diye bir şey olmazdı. En büyük insanlık göstergelerinden biri.

      Sil
  9. Bazen oluyor böylesi tuhaf şeyler... Deep yazmış, geldim ziyarete... sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder