Bilir Misin?




İnsanlar arasında zorlanırım ben
nasıl davranacağımı, nereye bakacağımı bilmem
Bir tek teker teker kaynaşmayı bilirim
ve kanım bir insana ısındığında
onun yanından hiç gitmek istemeyişimi bilirim


Çılgınlar gibi oynayarak eğlenemiyorum ben
hangi müziğe nasıl hareket edilir bilmem
Bir tek şarkılarda, mutlu veya hüzünlü, tebessümü bilirim
elimde kadeh, tokuştururken geceye karşı
gözyaşımın gülen dudaklarımın kenarlarından akışını bilirim


Hayatımda hiç namaz kılmadım ben
Duâ, hatta bir kelime arapça bilmem
Bir tek ana haber bültenlerine katlanamadığımı bilirim
en son 5-6 yaşlarında birini dövdüğümü
o zaman bile kötü hissettiğimi bilirim 


"Nerelisin?" diye sormam kimseye
hangi şehir hangi yöndedir, onu da bilmem
Bir tek "Neredesin?" bilirim
Zaten ruhlar bir araya gelemiyorken
bedenlerin vurulması bir sonraki ölüm, bilirim



01.01.2017
02:15




Yorumlar

  1. Özgeçmiş gibi şiiriniz. Değişik ve samimi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.. Her şeyin başı samimiyet.

      Sil
  2. İnsanlığın tam da ihtiyacı olan şeyleri biliyormuşsun sevgili Tayfun. Ama bir sorunumuz var. İnsanlık ihtiyacı olan şeyleri bilmeyi bırak bir şeylere ihtiyacı olduğunu bile bilmiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ihtiyaç dediğimiz şey nedir ki haz ve üstünlük duygularının yanında?..

      Sil
  3. Çok içten, bir o kadar kendini ifade ederken korkusuz, açık yürekli dizeler. Acemidemirciye karılıyorum değişik ama garip bir şekilde sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garip kelimesi üstüme oturdu sanki, teşekkür ederim 😬

      Sil
  4. Çok güzel bir şiir olmuş. Yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Güzel blogunuzu yeni keşfettim ama artık takipteyim, bize de bekleriz...

    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder